900 نیاز فناورانه نمایشگاه تستا منتشر شد
شنبه 27 بهمن 1397 - 16:49:26

ایران مراسم نیوز: جدول تقسیم بندی نیازهای فناورانه ارائه شده در نمایشگاه تستا، از لحاظ حوزه صنعت، توسط دبیرخانه شورای عتف منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، در سال حمایت از کالای ایرانی، با برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی، تستا، گامی بزرگ در مسیر بهره مندی از ظرفیت داخلی در مسیر خودکفاسازی صنعت و تولید کشور از بُعد فناوری برداشته شد.
در این نمایشگاه که با همکاری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در محلی به وسعت 3000 متر مربع برگزار شد، 70 سازمان و شرکت در نمایشگاه تستا حضور یافتند تا بتوانند از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات بومی فعال در حوزه تولید مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم‌ها برای رفع نیازمندیهای فناورانه خود بهره مند شوند.
دبیرخانه شورای عتف از تمامی فناوران کشور، اعم از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، شرکت‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های دانش بنیان که توانایی رفع نیازهای ارائه شده را دارند، خواسته است تا با تماس به شماره 88675650 داخلی 117 و 118، 09906811720 آمادگی خود برای رفع نیاز را به دبیرخانه نمایشگاه تستا اعلام کنند تا اقدامات لازم برای برقراری ارتباط بین آنها و متقاضی فناوری انجام پذیرد.
 جدول زیر تقسیم بندی نیازهای فناورانه ارائه شده در نمایشگاه را از لحاظ حوزه صنعت نشان می دهد./1



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3229/900-نیاز-فناورانه-نمایشگاه-تستا-منتشر-شد
بستن   چاپ