رئیس سازمان توسعه تجارت ایران مطرح کرد:
تبدیل نمایشگاه دائم صادارت به بزرگترین پایانه فرصت های صادراتی کشور
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 17:54:32

ایران مراسم نیوز: مدیر نمایشگاه دائم صادرات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر محمدرضا مودودی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در نشستی که امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محل سازمان توسعه تجارت ایران انجام شد، عنوان کرد: ایجاد نمایشگاه دائم صادرات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران یک ضرورت و اقدام ملی است و می‌توان این مرکز را به یک پایانه فرصتهای صادراتی بزرگ در کشور تبدیل کرد.

وی ادامه داد: این امر را می‌توان از طریق الگوی صادراتی صحیح و مدنظر انجام داد. در صورت موفقیت، تجار خارجی که وارد کشور میشوند، میتوانند تمام فعالیت‌های صادراتی خود را در این مکان انجام دهند.

مودودی افزود: همچنین پروژه ای که ما اکنون در سازمان توسعه تجارت دنبال می­کنیم راه‌اندازی مدرسه صادرات است که از این منظر نیز می‌توان همکاری‌های خوبی با نمایشگاه دائم صادرات داشته باشیم به گونه‌ای که در این مدرسه افراد با اصول بین‌­المللی شدن آشنا شوند.

دکتر علیرضا شیرمحمدی مدیر نمایشگاه صادرات و فرصت‌های سرمایه­‌گذاری ایران نیز در این جلسه عنوان کرد: مهمترین چالش ما در حوزه صادرات معرفی است. ما در همین راستا مطالعاتی در بازارهای همسایه انجام داده ایم و به همین علت نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری ایران را ایجاد کرده‌ایم و در واقع اولین پارک علم و فناوری خصوصی کشور هستیم.

وی تاکید کرد: اهداف ما بلندمدت و ملی است و تمام تلاشمان را کرده‌ایم که هئیت‌های خارجی که وارد کشور می‌شوند ظرف مدت کوتاهی از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور آگاهی یابند.

همچنین سید حجت هاشمی یرکی مدیر روابط عمومی و بازاریابی نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران نیز بر هم افزایی دولت بالاخص سازمان توسعه تجارت ایران با بخش خصوصی تاکید کرد و گفت این نمایشگاه ظرفیتهای موثری برای تولید کنندگان و نمایش محصولات ایرانی در سال رونق تولید است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5862/تبدیل-نمایشگاه-دائم-صادارت-به-بزرگترین-پایانه-فرصت-های-صادراتی-کشور
بستن   چاپ