برگزاری کنگره کاربرد فناوری های نوین در بیوسیستم
يکشنبه 18 آذر 1397 - 16:41:53

ایران مراسم نیوز: کنگره کاربرد فناوری های نوین در بیوسیستم بهمن ماه امسال برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری ایران مراسم نیوز، کنگره کاربرد فناوری های نوین در بیوسیستم؛ کشاورزی، محیط زیست فضای سبز و گردشگری، با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در کشاورزی ارگانیک و محیط زیست، آشنایی با محصول فنآوری ها در پیشبرد توسعه کشاورزی پایدار و تولید محصولات ارگانیک و فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات برگزار می شود.
از هدف های دیگر این کنگره، ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق نظریه های کشاورزی، محیط زیست، فضای سبز و گردشکری و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب، دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه پایدار در بخش کشاورزی، محیط زیست، فضای سبز و گردشگری، فرهنگ سازی تولید محصولات ارگانیک توسط کشاورزان و باغداران شرکت کننده در کنگره و فرهنگ‌سازی محیط زیست و نقش آن در ارتقا شاخص های زیست محیطی است.
محورهای کنگره کاربرد فناوری های نوین در بیوسیستم، کاربرد فن آوری های نوین در تولید محصولات ارگانیک، کاربرد فن آوری های نوین در نهاده های ارگانیک، محیط زیست انسانی و توسعه پایدار، اکوتوریسم و گردشگری روستایی، توسعه پایدار کشاورزی و... است. 
پژوهشگران و علاقه‌مندان می توانند چکیده و اصل مقالات خود را تا 20 آذر ماه 1397 جهت بررسی و داوری به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
این کنگره 16 تا 19 بهمن ماه 1397 در شهر اردبیل برگزار می شود./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/62/برگزاری-کنگره-کاربرد-فناوری-های-نوین-در-بیوسیستم
بستن   چاپ