همایش های اجتماعی راه حلی برای اعتیاد
دوشنبه 3 تير 1398 - 09:17:06
ایران مراسم نیوز:  معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش‌های پیاده روی، ارائه خدمات رایگان و نیم بها در مراکز درمان و مشاوره به معتادان و خانواده‌های آنها و برگزاری کارگاه آموزشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،
معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در 50 محله و منطقه پرخطر و آسیب خیز استان که از سوی تیم‌های اجتماع محور شناسایی شده است اجرا می‌شود.
اشرف عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح تیم‌های اجتماع محور به سراغ خانواده‌های دارای افراد معتاد و یا در معرض اعتیاد می‌روند و در 10 گام فرزندان و زنان در معرض آسیب و اعتیاد را در حوزه پیشگیری از مصرف موادمخدر آشنا ‬می سازند.
وی گفت: کودکان در این طرح به صورت غیر مستقیم آموزش‌های پیشگیری از جمله نه گفتن، مهارت حل مساله و کاهش استرس و زنان شیوه‌های ارتباط با همسر و مهارت‌های اساسی زندگی و کنترل خشم را آموزش می‌بینند.
وی همچنین از برگزاری همایش‌های پیاده روی، ارائه خدمات رایگان و نیم بها در مراکز درمان و مشاوره به معتادان و خانواده‌های آنها و برگزاری کارگاه آموزشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در استان خبر داد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8698/همایش-های-اجتماعی-راه-حلی-برای-اعتیاد
بستن   چاپ