دوازدهمین نمایشگاه گردشگری گشایش یافت
بسته های سفر برای استان های کمتر شناخته شده
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 13:15:03
ایران مراسم نیوز: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در حالی گشایش یافت که معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و ساماندهی آن از مهمترین اهداف دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به شمار می رود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ولی تیموری با تاکید بر اینکه شعار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تمرکز برای سفر به روستاها، شهرهای کوچک و استان های کمتر شناخته‌شده است، افزود: شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری دیجیتال است از این رو یکصد برنامه جانبی با محوریت تعامل با فعالان گردشگری برگزار می شود. همچنین قرار بر این شده است که تمام غرفه های استانی بتوانند با نرم افرازها سفر، به بازدیدکنندگان خدمات سفر ارائه کنند.
وی با اشاره به 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی فعال در حوزه گردشگری، این نمایشگاه را فرصت بسیار خوبی برای تهیه و مشخص کردن مردم برای بسته های سفر نوروزی دانست.
بنابراین گزارش، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان، تا 26 بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه دارد و شرکت های گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان هستند.
بسته‌های سفر برای استانهای کمتر شناخته شده، یکی از محورهای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع وابسته تهران است که در این رابطه یک‌صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3190/بسته-های-سفر-برای-استان-های-کمتر-شناخته-شده
بستن   چاپ