همایش استارت‌آپ دانش آموزی استان اردبیل برگزار می شود
دوشنبه 17 تير 1398 - 08:48:28
ایران مراسم نیوز:  مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: نخستین همایش علمی استارت‌آپ دانش‌آموزان استان اردبیل به میزبانی خلخال تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،

سخاوت بیرامی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این همایش علمی که در روزهای دوم و سوم مرداد در خلخال برگزار می‌شود، افزود: شناسایی و معرفی ایده های نو و برتر در زمینه تجارت الکترونیک، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

وی گفت: در این همایش 40 دانش آموز از مناطق مختلف آموزش و پرورش استان به مدت 2 روز ایده های برتر راه یافته به مرحله نهایی همایش خود را ارائه کرده و در پایان ضمن تجلیل از صاحبان ایده های برتر، نسبت به معرفی ایده آنها‬ به صاحبان سرمایه اقدام خواهد شد.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در برگزاری این رخداد علمی مهم افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای، ملی و فراملی، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک است.

او اظهارداشت: ایده‌های نو توسط شرکت کنندگان در همایش پس از بررسی و داوری توسط مربیان در صورت کسب آرای لازم برای فروش ایده به سرمایه‌گذاران متقاضی خرید ایده‌های نو به عنوان ایده های برتر همایش معرفی خواهند شد.

وی تشریح کرد: در روز اول این همایش شرکت کنندگان ایده های خود را مطرح می کنند و بهترین ایده مطرح شده با رای حاضران انتخاب می شود، سپس صاحبان ایده های انتخاب شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص های مورد نیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند.
او گفت: برگزاری این گونه همایش ها فرصت مناسبی برای استفاده از ایده های نو در جهت ارتقای سطح اقتصادی، رونق بازار و جهش فکری در زمینه تجارت الکترونیک است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8828/همایش-استارت‌آپ-دانش-آموزی-استان-اردبیل-برگزار-می-شود
بستن   چاپ