آخرین مطالب

اخبار مجریان و برگزارکنندگان

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰

ایران مراسم نیوز: پارسا گفت: برگزاری تخصصی رویدادها بسیار فرصت مناسبی برای تکامل و رشد صنعت نمایشگاهی است اما به شرطی که غریبه‌های این حوزه برای این صنعت تصمیم نگیرند.

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

ایران مراسم نیوز: شاهرخ مدرس گفت: با برگزاری رویدادهای بین المللی و به عبارتی حضور شرکت های خارجی در رویدادهای داخلی ارزآوری چشمگیری به چرخه اقتصادی کشور خواهیم داشت.

همه چیز درباره مهم‌‌ترین رویداد صنعت هوایی کشور

ایران مراسم نیوز: برگزارکننده رویداد نمایشگاهی صنعت هوایی گفت: برخی تجهیزات خدماتی در صنعت هوایی کشور که اختراعی ایرانی است در ششمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته رونمایی و معرفی خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان دزفول گشایش یافت

ایران مراسم نیوز: مسوول نمایشگاه صنعت ساختمان دزفول گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر گشایش یافته و آماده بازدید علاقه مندان است.

رضایت فعالان صنعت نمایشگاهی از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور

ایران مراسم نیوز: نشست مشورتی و هماهنگی مجریان نمایشگاه‌های تخصصی محصولات نساجی، ایران پلاست و صنعت با مدیران ارشد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد و فعالان صنعت نمایشگاهی در این نشست از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور ابراز رضایت کردند.

راهبرد ویژه سایت تهران برای برگزاری رویدادها

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین استراتژی شرکت نمایشگاه‌ها، تامین زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری بهتر نمایشگاه‌ها است.

تغییر زمان افتتاح نمایشگاه صنعت نفت

ایران مراسم نیوز: بر اساس اطلاعیه مجری برگزار کننده نمایشگاه بین المللی نفت، زمان غرفه سازی یک روز افزایش یافته و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز جمعه سوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا برپا می شود.

برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی؛ شاهکاری بزرگ در شرایط بحرانی

ایران مراسم نیوز: رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان خراسان رضوی معتقد است؛ بیماری کرونا در حدود ده ماه است که ادامه دارد؛ به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها متوقف شده است. جلوگیری از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی به معنای متوقف کردن چرخه ی صنعت است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برگزار خواهد شد

ایران مراسم نیوز: مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد در خصوص برگزاری این رویداد بزرگ کشاورزی کشور گفت : این نمایشگاه با تمام توان خود از ۸ بهمن ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۱ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

صنعت نمایشگاهی در آستانه عبور از بحران

ایران مراسم نیوز: شیوع ویروس کرونا در جهان موجب شد تمام فعالیت‌های تجاری و اقتصادی کشورها دستخوش تغییراتی شود. ایران نیز از این قاعده مستثنا نبود و در اتفاقی بی‌سابقه تمام فعالیت‌های نمایشگاهی در کشور با تعلیق روبه‌رو شد.

رونمایی از اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، از رونمایی رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی خبر داد.خشایار نیکزادفر با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی تجربه جدیدی در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی است.

برای اولین بار در ایران نمایشگاه مدرن برگزار می شود

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه مدرن که می تواند راهکار بسیار مناسبی در زمان شیوع پاندمی کرونا باشد، برای اولین بار در ایران برنامه ریزی شده و توسط موسسه فرهنگی رسانه آرمانی برگزار می گردد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره برگزار می شود

ایران مراسم نیوز: مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، ۱۲ تا ۱۵ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.

از خواص ازون برای محیط زیست تا آسیب های جدی ازون بر انسان

ایران مراسم نیوز: با تنظیم و جمع آوری مقاله ای جامع در مورد آسیب های جدی ازون بر انسان؛ اطلاع رسانی در خصوص خواص ازون برای محیط زیست، مفید بودن آن برای ضدعفونی کردن محیط های کار، اتاق های عمل، میوه جات و خوراکی ها، ظروف پلاستیکی و .... و مضرات آن برای انسان بررسی شد.

گروه صنایع نمایشگاهی آوای مـوفق ایـرانیـان؛ مجری برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی

ایران مراسم نیوز: گروه آوای موفق بعنوان مجری رسمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی با بهره‌مندی از تجربیات گذشته و دارا بودن کارشناسانی مجرب و مجموعه‌های تحت پوشش مرتبط با اهداف گروه توانسته در سال‌های فعالیت خود تعداد زیادی از نمایشگاه‌های بین المللی در داخل و خارج از ایران را با موفقیت برگزار کند.

معرفی شرکت های برگزارکننده نمایشگاهی

شرکت سامع پاد نوین از سال ۱۳۸۱ با هدف توسعه کمی و کیفی نمایشگاه ها، فعالیت خود را آغاز نموده است. مدیریت این شرکت با استفاده از تجربیات با ارزش در حوزه‌ی مدیریت امور نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در شرکت بازرگانی سازمان صنایع ملی ایران، فعالیت نمایشگاهی خود را از سال ۱۳۷۴ تا به امروز ادامه داده و هر سال نمایشگاه‌های متعددی را برگزار نموده است.

حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش کرده اقتصاد سنتی را به اقتصاد دانش بنیان تغییر دهد. در این راستا یکی از شاخص‌های اصلی رشد، نوآوری های علمی است که این بستر در عرصه فناوری ها با ارائه خدمت، محصول و کالایی که بتواند ارزش افزوده بیشتری خلق کند فراهم می‌شود.

خودکفایی ۹۰ درصدی در رنگ/ در تکنولوژی رزین، رنگ و مشتقات آن از دنیا عقب نیستیم

ایران مراسم نیوز: رئیس هیئت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین گفت: همدلی و همگرایی در صنعت رنگ و رزین بسیار مهم است . ما پتانسیل بالایی برای جایگاه صادراتی داریم، اگر انرژی ها را متمرکز کنیم و از طریق این کانون به شرکت های کوچک تر کمک کنیم با بازدهی بالا می‌توان در رقابت های بین المللی حضور یافت.

همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین برگزار میشود

ایران مراسم نیوز: کانون‌ هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین ایران که با هدف تقویت ارتباط میان کارخانه ها، مراکز علمی - پژوهشی و فناوری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شکل گرفته، همایش تخصصی در راستای معرفی خدمات مرکز برگزار میکند.

جزئیات دومین نمایشگاه بین‌المللی IWEX ۲۰۱۹/ از حضور وزارت‌خانه‌ها تا تنوع گروه‌های کالایی

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نیکاتیس گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری، ماشین آلات و تجهیزات وابسته IWEX ۲۰۱۹ در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب در فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۸۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

استقبال بی‌نظیر غرفه‌داران از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته

ایران مراسم نیوز: برگزار کننده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته گفت: با وجود فضای رقابتی میان برگزاری دو نمایشگاه با مضمون یکسان و فاصله‌ای ۴۰ روزه در یک شهر که یکی در شهر آفتاب و دیگری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، غرفه‌داران استقبال بی‌نظیری برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نشان دادند.

حضور فعال صادرکننده‌های معتبر کشور تا رشد کیفی و کمی نمایشگاه

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه بین المللی خشکبار، گیاهان داروئی، زعفران، صنایع و خدمات وابسته از تاریخ ۲۸ آبان الی ۱ آذرماه ۹۸ توسط شرکت تجارت و رویداد آرسا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. در این راستا گپ و گفتی با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت داریم.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور