آخرین مطالب

مقالات مرکز توانمندسازی و تسهیلگری رویدادها

اکسپو فرصتی برای توسعه

ایران مراسم نیوز: یکی از ابزارهای مهم برای رونق بخشیدن به اقتصاد در چشم انداز بلند مدت و انجام فعالیت موثر برای ارتقای سطح اشتغال و ایجاد روابط بین المللی و تبادل فرهنگی ملتها و جلب گردشگران، نمایشگاههای جهانی (اکسپو) هستند. این نمایشگاهها با نمایشگاههای تجاری که در سطوح ملی و بین المللی برگزار می شود متفاوت هستند و بسیاری از کارشناسان بین المللی حوزه نمایشگاهها اعتقاد دارندکه این نمایشگاهها از پیشرفته ترین و گسترده ترین رویدادها و بنظر اینجانب المپیک نمایشگاهها هستند و در دراز مدت در اختیار تجارت قرار می گیرند.

وبینار، دروازه آموزشی در عصر کرونا

ایران مراسم نیوز: در عصر کرونا که کسب و کارها مختل و حتی آموزش‌های ضروری از قبیل مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده است، تکنولوژی «وبینار» جایگزین مناسبی برای آموزش از راه دور با حفظ فاصله فیزیکی است.

ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»

ایران مراسم نیوز:مدیرامور نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان «گلستان» مطرح کرد: صنعت نمایشگاهی ایران در نیم قرن گذشته تحولات و تغییرات بسیار زیادی را شاهد بوده است. از دهه ۴۰ شمسی تاکنون تلاش‌های بسیاری برای مدیریت نمایشگاه‌ها در عرصه‌های داخلی و خارجی انجام شده است که تقریبا باید گفت، این اقدامات و فعالیت‌های مستمر تماما به صورت خودجوش پیش رفته است و مدیریت و سازمانی جامع برای فعالیت‌های بخش خصوصی وجود نداشته است. در این میان نکته حائز اهمیت این است که حضور متخصصان و کارشناسان در این صنعت بیشتر از پیش شده است. در این برهه زمانی آنچه ضرورت دارد تا به آن جامه عمل پوشانده شود، ایجاد سازمانی نظام‌مند و هدفمند برای فعالیت‌های نمایشگاهی است تا در این بستر بتوان به راحتی آمارهای منطقی و درستی را از موفقیت‌ها و کم وکاستی‌ها در این حوزه ارائه داد و این حوزه را به صنعتی شایسته و تاثیرگذار در توسعه اقتصاد کشور تبدیل کرد. در همین رابطه با سیدرضا قندیلی، مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان به گفت‌وگو نشسته‌ایم که می‌خوانید.

رشد ۱۰ برابری تسهیلات اعطایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری

ایران مراسم نیوز: نشست هم‌افزایی بررسی آخرین وضعیت ارائه تسهیلات، خط اعتباری و صدور ضمانت نامه صندوق نوآوری و شکوفایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری صبح امروز ۲۴ شهریور به صورت مجازی برگزار شد.

چگونه یک نمایشگاه موفق برنامه‌ریزی کنیم؟

ایران مراسم نیوز: تاکنون به اهمیت برنامه‌ریزی برای موفقیت نمایشگاه خود فکر کرده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان با اطمینان مثبت است بهتر است فکر کنید که چرا برخی از نمایشگاه‌ها با شکست مواجه می‌شوند؟ با وجود این‌که نمایشگاه‌ها و رویدادها به سرمایه گذاری بزرگی نیاز دارند، هنگامی که به طور صحیح برنامه ریزی و اجرا شوند، می توانند تولید مستقیم فروش، افزایش رهنمودهای تجاری جدید، ایجاد مخاطبین جدید و تقویت روابط با مشتریان موجود، تأیید مجدد بر نام تجاری، تصویر شرکت و همچنین یک بستر عالی برای عرضه محصولات جدید به بازار را به دنبال داشته باشند.

اهمیت طراحی مناسب یک غرفه نمایشگاهی/ چگونه بازدید کنندگان را علاقه مند کنید

ایران مراسم نیوز: اگر در یک نمایشگاه تجاری سرمایه گذاری کرده اید، می دانید که چگونگی حضور در نمایشگاه برای اطمینان از موفقیت کسب و کارتان چقدر مهم است. با حضور در نمایشگاه می توانید شبکه مخاطبین خود را بسازید و همچنین مشتری های آینده را به خود جلب کنید. بنابراین، کار روی صفحه نمایش غرفه شما مهمترین جنبه ارائه کسب و کارتان است.

کرونا؛ فرصتی برای بازآفرینی صنعت نمایشگاهی/ خوب و بد برگزاری نمایشگاه‌ها در سال ۹۹

ایران مراسم نیوز: هیچ نمایشگاهی در سال ۹۹ لغو نمی‌شود.. این خبری است که در روزهای اخیر بارها شندیده‌ایم و حتی از شنیدن آن خوشحال نیز گشته‌ایم. اما واقعیت این است که این خبر امیدوارکننده برای اهالی صنعت نمایشگاهی، کمی نگرانی نیز با خود به همراه آورده است. نگرانی از این‌که درست زمانی‌که بسیاری از رویدادها در سراسر جهان برای یک تا دو سال لغو شده‌اند آیا برگزاری تمامی نمایشگاه‌ها در کشور کار درستی است؟ این نمایشگاه‌ها چقدر در عمل با پروتکل‌های بهداشتی منطبق هستند و چقدر می‌توانند در صورتی که به صورت حضوری برای عموم برگزار شوند، موفقیت برگزاری را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تضمین کنند؟

۸ راه استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای برندسازی رویدادهای خود

ایران مراسم نیوز: رسانه های اجتماعی بخش ضروری از هر استراتژی بازاریابی رویداد محسوب می‌شوند. در این مطلب ۸ نکته در مورد چگونگی استفاده از این منابع برای برندسازی آورده شده است. در صورت پیروی از این نکات و استفاده از رسانه های اجتماعی برای برند کردن رویدادهای خود، همزمان آگاهی از برند سازمانی یا شخصی را نیز ایجاد خواهید کرد.

وبینار چیست؟ از ایجاد فرصت‌های تعاملی تا رشد سالانه قدرتمند بازار وبینار

ایران مراسم نیوز: شرایط همه‌گیری بحران کرونا موجب تغییر در سبک زندگی و کسب‌وکارها شده است و دور از واقعیت نیست اگر فرض کنیم که کار از `دفتر خانگی` برای اکثر افراد امر عادی تازه‌ای خواهد شد. بسیاری از ما در این مدت کوتاه توانسته‌ایم خودمان را با شرایط فعلی تطبیق دهیم، اما تیم‌های بزرگ برای عادت کردن به این شرایط نیاز به زمان و آزمون و خطا دارند. در این راستا تکنولوژی «وبینار» جایگزین مناسبی برای آموزش از راه دور با حفظ فاصله فیزیکی است. تکنولوژی که این روزها بیش از گذشته مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. در این گزارش قصد داریم مطالب مفیدی درخصوص وبینار عنوان کنیم تا با دید جامع‌تری به استقبال آینده کسب و کار خود در دوران "پساکرونا" برویم.

۹ راهکاری که کمک می‌کند سازمان شما از برگزاری رویدادها سود ببرد

ایران مراسم نیوز: میزبانی رویدادها از جهات مختلف واقعاً می تواند به نفع سازمان شما باشد. به علاوه، زمانی‌که یک تقویم بازاریابی رویداد دارید تا روند کار را ساده کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید، برنامه ریزی در مورد رویدادهای بزرگ برای آینده شما بسیار ساده تر است. در این مطلب قصد داریم ۹ راهکاری که موجب می‌شود از برگزاری و میزبانی یک رویداد منفعت کسب کنید را تشریح کنیم.

دلایلی که نمایشگاه‌های تجاری می توانند برای کسب و کار شما سودمند باشند

ایران مراسم نیوز: به نظر می رسد که بسیاری از شرکت‌ها، نمایشگاه ها به خصوص نمایشگاه‌های تجاری را جنبه اصلی استراتژی بازاریابی خود در نظر می‌گیرند. اما مزایای این امر چیست؟

۲۰ عامل مهم در برگزاری یک کنفرانس خبری موفق/ چگونه رویداد خود را رسانه‌ای کنیم

ایران مراسم نیوز: کنفرانس مطبوعاتی ابزاری است که توسط یک سازمان برای تولید اخبار استفاده می شود، به ویژه خبرهایی که می توانند برای سازمان سودمند باشند. در صورت انجام صحیح، کنفرانس مطبوعاتی می تواند در مدت زمان کوتاهی در رسیدن به مخاطبان زیاد بسیار مؤثر باشد. و اخبار تولیدی می تواند تأثیرات مثبتی در دراز مدت برای سازمان‌های درگیر داشته باشد. اما در صورت درست برگزار نکردن کنفرانس خبری یک آبروریزی رسانه‌ای را به دنبال دارد.

۱۰ مقاله نمایشگاهی که پیشنهاد می‌شود در ایام تعطیلات بخوانید

ایران مراسم نیوز: این روزها شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی تمامی نمایشگاه‌های کشور شده و زمان بازگشایی دوباره آن‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام است. اما هر تهدیدی در زندگی و کسب وکار را می‌توان به فرصتی برای شروع پویاتر تبدیل کرد. از همین رو تحریریه پایگاه خبری ایران‌مراسم نیوز، ۱۰ مقاله با موضوع نمایشگاهی که از منابع معتبر تهیه گردیده را در این متن به مجریان، برگزارکنندگان و فعالان صنعت نمایشگاهی پیشنهاد می‌دهد تا در ایام تعطیلات اجباری کرونایی، مطالعه و از آن‌ها برای پیشبرد بهتر امور بهره ببرند.

چگونه در یک نمایشگاه حضور موفقی داشته باشیم

ایران مراسم نیوز: امروزه با وجود این‌که دنیای دیجیتال برای تبلیغات بسیار جذاب است و پیام شما از این طریق مورد مشاهده تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد اما همچنان با مشکلاتی همراه بوده که موجب می‌شود بسیاری از افراد راه‌های دیگری برای جذب مشتری به کسب و کار خود انتخاب کنند.به همین علت نمایشگاه‌ها سرمایه گذاری اساسی در زمان و پول محسوب می‌شوند و مزایای بزرگی را نیز ارائه می دهند که شما به راحتی نمی توانید از طریق اینترنت دریافت کنید.

اطلاعیه/ تبلیغات رایگان در پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز

ایران مراسم نیوز: پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد و رکود کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی، به جهت رونق بخشیدن و معرفی دست اندرکاران، پیمانکاران، شرکت‌ها، اشخاص و خدمات دهندگان صنعت همایش و نمایشگاهی کشور اقدام به تبلیغات رایگان با درج رپورتاژ آگهی و درج بنر تبلیغاتی به صورت "محدود" و برای یک دوره سه ماهه می‌نماید.

پسماندهای نمایشگاهی؛ سرمایه از دست رفته غرفه‌داران/ راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی راهکار مقابله با سرما‌یه‌های از دست رفته

ایران مراسم نیوز: در دهه های گذشته شاهد افزایش کمی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در کشور بوده‌ایم. این امر همراه با بسیاری از مزایای اقتصادی، یک چالش و معضل بزرگ نیز در پی داشته است. یک غرفه‌ نمایشگاهی علیرغم هزینه‌هایی که صرف ساخت آن می‌شود، پس از اتمام نمایشگاه به مخروبه‌ای به نام پسماندهای نمایشگاهی تبدیل می‌گردد.

چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟

ایران مراسم نیوز: ایران با توجه به اقلیم و شرایط خاص فرهنگی، اقتصادی و علمی که داراست یکی از کشورهای پر رویداد محسوب می‌شود به طوری که تعداد همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی که در طول سال در کشور برگزار می‌شوند حتی از بعضی کشورهای بزرگ صنعتی نیز فراتر می‌رود و میزان گردش مالی این رویدادها نیز رقمی قابل توجه است؛ اما متاسفانه علی‌رغم برگزاری رویدادهای متعدد در ایران، کیفیت و نحوه برگزاری آنها در سطح مطلوبی نیست؛ پس چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟

تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ در شکوفایی اقتصاد از منظر شرکت‌کنندگان/ رضایت غرفه‌داران از نمایشگاه‌ها به چه میزان است؟

ایران مراسم نیوز: همواره شنیده‌ایم صنعت نمایشگاهی در روﻧﻖ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﻠﻰ و رشد و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻛﺴﺐ وﻛﺎرﻫﺎى ﻛﺸﻮر بسیار موثر است. بدیهی است این امر طی سال‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور متغیر بوده اما در عمل برگزاری نمایشگاه در طی یک سال به خصوص سالی که ﺑﻪ عنوان سال روﻧﻖ ﺗﻮﻟﻴﺪ نام‌گذاری شده چه تحول مثبتی در کشور ایجاد کرده است؟

بررسی جایگاه رسانه‌های تخصصی در نمایشگاه‌های بین المللی ایران/ قسمت دوم

ایران مراسم نیوز: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه تجاری و اقتصادی کشور در سال ۱۳۳۸ تاسیس شده است. این شرکت در تمامی این سال‌ها نمایشگاه‌های بسیاری در سطوح مختلف برگزار کرده و در چشم‌انداز شرکت بر پیشرو بودن در کیفیت خدمات نمایشگاهی و استانداردسازی فرآیندهای تخصصی با به‌کارگیری تکنولوژی های نوین در راستای توسعه تجارت داخلی و خارجی، تاکید شده است.

گزارش اختصاصی از همایش دست آوردهای حوزه سلولزی و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از همایش دست آوردهای حوزه سلولزی و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه که به دنبال ارتباط مستقیم میان عرضه کنندگان و مصرف کنندگان این صنعت، تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان زنجیره تهیه و تولید، واردات و فروشندگان کاغذ و محصولات سلولزی و ایجاد فضای رقابتی در این عرصه است.

گزارش اختصاصی از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۹۸

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته. رویدادی که به دنبال ارائه دانش و تکنولوژی در حوزه گردشگری در کشور، ارتقای آن، بالابردن کیفیت خدمات در شهرهای مختلف کشور، جذب گردشگران داخلی و خارجی و در نهایت طی کردن پله‌های ترقی در این صنعت است.

گزارش اختصاصی از همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین، کانونی که به دنبال هماهنگی میان عناصر تاثیرگذار، تعامل میان نهادهای عرضه و تقاضا، توسعه اقتصاد دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کار در کشور است.

گزارش اختصاصی از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران ۹۸

ایران مراسم نیوز: گزارش اختصاصی از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران ۹۸، فناوری چاپ کمک بسیار زیادی به توسعه فناوری‌ها و صنایع دیگر می‌کند، بر همین اساس این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل و انتقال دانش و تکنولوژی است.

بررسی جایگاه رسانه‌های تخصصی در نمایشگاه‌های بین المللی ایران/ قسمت اول

ایران مراسم نیوز: در جوامع امروزی وابستگی شدید مردم به رسانه ها نشانگر این امر است که زندگی بدون رسانه غیرممکن شده است. تولید و مصرف کالاهای رسانه‌ای مثل روزنامه‌ها، مجلات، برنامه‌های رادیو و تلویزیون و... با پیروی از قوانین اقتصادی صورت می‌گیرد و صفت رسانه‌ها بخشی از فعالیت‌های اقتصادی را شامل می‌شود.

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE۲۰۱۹

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE۲۰۱۹. یک نمایشگاه تخصصی بین المللی در زمینه فناوری اطلاعات صنایع مالی در ایران است که با مشارکت زنجیره تامین تراکنش و حمایت سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی، توسط مرکز فابا(فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) به عنوان کانون تصمیم‌سازی و محور تعامل صنعت بانکداری و پرداخت ایران برگزار می‌شود.

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران

ایران مراسم نیوز: گزارش اختصاصی از چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران، یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور که با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده‌تر برگزار می‌شود

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری با رویکرد نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۱۹)

ایران مراسم نیوز: گزارش اختصاصی از نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری با رویکرد نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته. رویدادی که به دنبال اصلاح شبکه توزیع و فروش کالا در کشور و نیازمند توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی است.

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران

ایران مراسم نیوز: گزارش اختصاصی از نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران. بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می‌شود.

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی ششمین نمایشگاه بین المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته

ایران مراسم نیوز بررسی میکند؛ گزارش اختصاصی ششمین نمایشگاه بین المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته. رویدادی که به دنبال ارایه دانش و تکنولوژی به تولیدکنندگان کیف و کفش، ایجاد بازار فروش و در نهایت طی کردن پله‌های ترقی در این صنعت است.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور