آخرین مطالب

چگونه در یک نمایشگاه حضور موفقی داشته باشیم مقالات مرکز توانمندسازی و تسهیلگری رویدادها

چگونه در یک نمایشگاه حضور موفقی داشته باشیم

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز:  امروزه با وجود این‌که دنیای دیجیتال برای تبلیغات بسیار جذاب است و پیام شما از این طریق مورد مشاهده تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد اما همچنان با مشکلاتی همراه بوده که موجب می‌شود بسیاری از افراد راه‌های دیگری برای جذب مشتری به کسب و کار خود انتخاب کنند.به همین علت نمایشگاه‌ها سرمایه گذاری اساسی در زمان و پول محسوب می‌شوند و مزایای بزرگی را نیز ارائه می دهند که شما به راحتی نمی توانید از طریق اینترنت دریافت کنید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، امور اجرایی یک غرفه در نمایشگاه کار دشواری است و برنامه ریزی و آمادگی زیادی برای اجرای این رویداد باید انجام شود تا از این فرصت بالاترین ارزش را کسب کنید. مرکز توانمندسازی و تسهیلگری رویدادهای کشور برای کمک به شما در استفاده بیشتر از مزایای حضور در نمایشگاه خود، نکات برتر برای اطمینان از موفقیت در نمایشگاه را ذکر می‌کند.

10 نکته برتر برای موفقیت در نمایشگاه

1. نمایشگاه مناسب را انتخاب کنید
تحقیق خود را انجام دهید و نمایشگاهی را انتخاب کنید که بازدیدکنندگانی را که می خواهید ملاقات کنید جذب می کند. تا آنجا که ممکن است به سؤالاتی درباره این رویداد بپردازید، از جمله میزان بازدیدکنندگان، چه مجموعه‌هایی از آن حمایت مالی می کنند و...
2. اهداف مشخص تنظیم کنید
قبل از رفتن، باید دقیقاً بدانید که چرا می خواهید در نمایشگاه حضور پیدا کنید و از آن می خواهید چه چیزی کسب کنید. چند هدف خاص و قابل اندازه گیری را تعیین کنید تا به سمت آن فعالیت کنید، مانند تعداد مخاطبین احتمالی، رهبری یا شرکای جدید و سپس برنامه ای را برای رسیدن به آنها به دست آورید.
3. غرفه خود را طوری طراحی کنید که بتوانید اهداف خود را به نمایش بگذارید
غرفه شما اولین چیزی است که مردم خواهند دید. بنابراین باید به گونه‌ای طراحی شود که مردم را به سمت شما جلب کند. طراحی غرفه شما باید اهداف شما را منعکس کند، در عین جذاب و هماهنگ با برند شما نیز باشد. 
4. برای شروع مکالمه، افراد را به غرفه خود جذب کنید
یکی از موثرترین راه‌ها برای جلب توجه افراد به غرفه شما، ایجاد کنجکاوی است. به عنوان مثال، چیزی کمی عجیب و غریب را امتحان کنید. این به شما امکان می دهد مکالمه با افراد را شروع کرده و جمعیتی را جلب کنید. 
5. تا حد امکان تبلیغ کنید
به مردم اطلاع دهید که شما در این نمایشگاه شرکت می کنید و اگر می توانید مردم را دعوت کنید، این کار را انجام دهید! از رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها و وب سایت خود استفاده کنید تا پیام را به مخاطبان انتقال دهید.
6. همیشه سؤالات باز بپرسید
راه مکالمه با افراد این است که سؤالات بازی بپرسید که بیش از یک پاسخ به یک کلمه نیاز دارند. سؤالات باز، مشتریان آینده نگر را ترغیب می کند تا به جای این که سؤال کنند "آیا می توانم به شما کمک کنم؟" درباره شرکت، مسائل و نیازهای خود صحبت کنند.
7. بدانید چه کاری باید انجام دهید
این نکته 80درصد موفقیت شما و کارمندان شماست. بنابراین باید هوشمندانه عمل کنید. با چشمان خود ارتباط برقرار کنید و تا حد ممکن به مردم لبخند بزنید. هدف شما این است که با بیشترین مشتری بالقوه صحبت کنید، بنابراین مکالمه ها را کوتاه و مختصر نگه دارید در حالی که بیشتر از آنچه صحبت می کنید گوش دهید. اطمینان حاصل کنید که تلفن شما خاموش است، به بازدیدکنندگان توجه کنید و اگر به نیازهای آنها گوش فرا داده اید، مزایای محصول یا خدمات خود را به جای ویژگی های آن بفروشید. 
8. بدانید چه کاری انجام ندهید
این نکته به نظر می رسد که بدیهی است اما به هر حال ما می خواهیم آن را بازگو کنیم. تمام وقت خود را صرف صحبت کردن از طریق تلفن، غذا خوردن در نمای کامل، نشستن پشت میز یا ... نکنید
9. پیگیری
یکی از مهمترین مراحل نمایشگاه، پیگیری افرادی است که در آنجا ملاقات کرده اید. و اگر تصور می‌کنید که اینطور نیست، از خودتان بپرسید پس چرا همه وقت و پول خود را در نمایشگاه به هدر می دهید؟ 
10. موفقیت خود را مرور کنید - چگونه بود؟
آیا نمایشگاه ارزش این را داشت؟ آیا به اهداف خود رسیده اید؟ یا آیا شما از مزایای دیگر مانند سایر فرصت ها و ارجاع ها استفاده کرده اید؟ نتایج ممکن است شما را غافلگیر کند، بنابراین مطمئن شوید که می نشینید و در مورد آن تأمل می کنید. حتی ممکن است در مورد مخاطب هدف خود چیز جدیدی بیاموزید که بتوانید در استراتژی بازاریابی خود تغذیه کنید. همیشه جای پیشرفت وجود دارد بنابراین می خواهید به یک نمایشگاه دیگر بروید؟ دفعه بعد چه کار بهتری انجام می دهید؟
به طور متوسط ، 75٪ بازدید کنندگان یک نمایشگاه در آینده برای خرید یا برنامه ریزی برای خرید در آنجا هستند - بنابراین مطمئن شوید که تصور شما خاطره انگیز بوده است. با استفاده از این نکات باید به راحتی در مسیر موفقیت باشید.

این گزارش در مرکز توانمندسازی و تسهیل گری رویدادهای کشور و با حمایت پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز تهیه شده است. استفاده از این گزارش با درج منبع خبر بلامانع است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور