آخرین مطالب

اخبار سازمان توسعه تجارت

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش با اشاره به مناسبات قدیمی و دیرینه و رویکرد مثبت تجاری ایران و اتریش از آمادگی همه‌جانبه ایران برای توسعه همکاری‌ها با کشورهای مختلف اروپایی به ویژه کشور اتریش خبر داد.

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

ایران مراسم نیوز: مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی گفت: مرکز تجاری ایران در سلیمانیه در راستای برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه حمایت از تأسیس مراکز تجاری در بازارهای هدف، در اواخر فروردین ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان برگزار می‌شود

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با فرقت صدیق اف، معاون وزیر امورخارجه ازبکستان با تاکید بر افزایش حجم مبادلات تجاری دوجانبه با توجه به توانمندی‌های مختلف دو کشور به یک میلیارد دلار در سال، از برگزاری چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی فی‌مابین در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

ایجاد نخستین بازارچه‌های مرزی مشترک ایران و پاکستان

ایران مراسم نیوز: مدیر کل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌ها در ایجاد بازارچه مرزی مشترک ایران و پاکستان گفت: نشست مجازی مذاکرات تکمیلی در خصوص تفاهمنامه ایجاد بازارچه های مرزی مشترک میان ایران و پاکستان به ریاست حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از طرف ایرانی و محمد صالح فاروقی، معاون وزارت بازرگانی پاکستان از طرف پاکستانی برگزار شد.

سلیمانیه، میزبان رویداد بزرگ ایران

ایران مراسم نیوز: با موافقت معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه- اقلیم کردستان عراق در تاریخ ۴ لغایت ۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ضرورت تسریع در برنامه‌ریزی جهت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی جامع به صادرکنندگان جهت ایفای تعهدات ارزی در روزهای پایانی سال، دستورالعمل تکمیلی مصوبه یکصد و هفتاد و هفتمین نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را راهگشا و رفع کننده مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی دانست.

مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان برگزار شد

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان، بخشی از مشکلات قتصادی کشور را ساختاری توصیف کرد و گفت: این مشکلات باید به صورت جدی بررسی، پیگیری و برطرف شود.

گسترش مناسبات تجاری ایران و مجارستان

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در وبینار مجارستان با اشاره به آخرین وضعیت مراودات تجاری با کشور مجارستان گفت: با توجه به جایگاه این کشور در اتحادیه اروپا و به موازات آن جایگاه ایران در غرب آسیا، بازار اوراسیا و کشورهای پیرامونی فرصت‌های متعددی برای توسعه همکاری‌ها به وجود آمده که از آن می‌توان بهره‌برداری کرد.

صادرات ایران به امارات ۷ درصد افزایش یافت

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات ایران به امارات در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۹۹ با افزایش ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۹ میلیون دلار رسید.

ششمین نشست کمیته نظارتی موافقت‌نامه تجارت ترجیحی دی هشت برگزار شد

ایران مراسم نیوز: مشاور امور بین‌الملل و موافقت‌نامه‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری ششمین نشست کمیته نظارت بر اجرای موافقت‌نامه تجارت ترجیحی دی هشت به میزبانی ترکیه و به صورت مجازی خبر داد.

کنفرانس فرصت‌ها و راهکارهای تجارت با سوریه برگزار می‌شود

ایران مراسم نیوز: کنفرانس حضوری و آنلاین «فرصت‌ها و راهکارهای تجارت با سوریه» با حضور و سخنرانی حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و جمعی دیگر از صاحبنظران این حوزه دوشنبه۱۱ اسفند سال جاری در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه کارگروه توسعه صادرات وزارت صمت با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها

ایران مراسم نیوز: جلسه کارگروه توسعه صادرات با حضور معاونین و مدیران ارشد زیر مجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن مروارید شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد.

صادرات بیش از ۱۰ میلیارد دلاری به کشورهای عربی همسایه

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تشریح جایگاه کشورهای عربی در میان بازارهای هدف صادرات و همسایگان ایران در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۹، گفت: مجموع صادرات غیرنفتی ایران در ۱۰ ماهه سال جاری حدود ۲۸میلیارد دلار برآورد شده است.

ساختار تجاری ما خود را با تحریم وفق داده است

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مصاحبه با خبرگزاری قدس از فراز و فرودهای کمی ‌و کیفی صادرات غیرنفتی در سال ویژه "کرونایی- تحریمی" سخن گفت.

بهره‌مندی شرکت‌های مدیریت صادرات تعاونی از ۲۰ درصد مازاد مشوق‌های صادراتی

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران حضور یافت و طی آن جایگاه و نقش بخش تعاون و اتاق تعاون ایران در برنامه های توسعه صادرات غیرنفتی بررسی شد.

حمایت سازمان توسعه تجارت ایران از پژوهش‌های حوزه تجارت خارجی

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس مفاد بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۹۹، از پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه تجارت خارجی کشور در سال جاری حمایت خواهد شد.

حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در حوزه صادرات

ایران مراسم نیوز: سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی، بازاریابی، اطلاع‌رسانی، مشاوره، آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه صادرات مورد حمایت قرار می‌گیرد.

همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

ایران مراسم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان برگزار می‌شود.

توسعه بیش از پیش مناسبات تجاری ایران و عمان

ایران مراسم نیوز: در نشست مجازی کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان که به ریاست حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و صالح بن سعید مسن، معاون امور تجاری و صنعتی وزیر تجارت، توسعه و سرمایه گذاری عمان برگزار شد، طرفین علاقمندی کشورشان را به توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با یکدیگر ابراز کردند.

تسهیل و توسعه صادرات باحمایت از زنجیره‌های اصلی تولیدی در کشور

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به همراه معاونین و مدیران این سازمان در دیدار با آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص حمایت از زنجیره‌های اصلی تولیدی در جهت تسهیل صادرات این زنجیره‌ها به بازارهای هدف گفتگو و تبادل نظر کردند.

وبینار بررسی بازار چین برگزار شد

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری وبینار بازار چین به همت این سازمان و میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان خبر داد.

نشست کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان طی نشستی مجازی در ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری با دستور کار بررسی اقدامات و نتایج اجرای تفاهمات اجلاس اخیر، برگزار خواهد شد.

نشست کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: طی نشستی مجازی در ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری، کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان با دستور کار بررسی اقدامات و نتایج اجرای تفاهمات اجلاس اخیر، برگزار خواهد شد.

بازار روسیه، فرصت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان

ایران مراسم نیوز: دبیر میز روسیه سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری وبینار آشنایی با ساختار و نحوه تجارت با روسیه ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان کشور خبر داد و گفت: باتوجه به متنوع نبودن سبد صادراتی ایران به روسیه، بازار این کشور فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ایجاد تعادل در تراز پرداخت‌های تجاری ایران محسوب می‌شود.

نخستین دوره تخصصی-تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت روسیه

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نخستین دوره تخصصی-تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت کشور روسیه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

نقش اتاق مشترک ایران و سوریه در رویدادهای تجاری دو کشور

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در جلسه بررسی راهکارهای رفع موانع و توسعه روابط تجاری با سوریه بر ضرورت ایفای نقش اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در رویدادهای تجاری با این کشور تأکید کرد.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور