آخرین مطالب

نمایشگاه؛

40 نفر از مدیران، کارشناسان و بازیگران صنعت بانکداری و پرداخت از نمایشگاه تراکنش ایران می‌گویند اخبار نمایشگاه - مرکز فابا

40 نفر از مدیران، کارشناسان و بازیگران صنعت بانکداری و پرداخت از نمایشگاه تراکنش ایران می‌گویند

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: محور مباحث ITE 2019  را اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال تشکیل می دهند و توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه فناوری های نوین  صنایع مالی، بانکی و پرداختی، اصلیترین رویکرد این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران کمتر از 1 ماه دیگر برگزار می‌شود تا در مهمترین رویداد عرصه فناوری‌های نوین بانکی و پرداختی کشور، علاوه بر بررسی کارنامه یک سال گذشته موضوعات مهم این صنعت، نقشه راه یک سال آینده نیز ترسیم و به بحث گذاشته شود.
 
محور مباحث ITE 2019  را اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال تشکیل می دهند و توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه فناوری های نوین  صنایع مالی، بانکی و پرداختی، اصلیترین رویکرد این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.
 
نمایشگاه گفت‌وگو صبح روز سه شنبه 28 آبان میزبان افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهد بود و قرار است در این رویداد 3 روزه 6 نشست استارتاپی، 7 سمینار تخصصی و 40 کارگاه معرفی محصول نیز برگزار شود.
 
نمایشگاه تراکنش ایران با شعار تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی، بانکی و پرداختی، همچنین میزبان 3 جشنواره با عناوین جشنواره بزرگ فین تک ایران، جشنواره چهره های ماندگار و جشنواره استارتاپی شهر هوشمند خواهد بود. علاوه بر آن بیش از 100 نفر از مدیران و کارشناسان این صنعت در رویدادهای مختلف این نمایشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
فابانیوز تاکنون با بیش از ده‌ها نفر از مدیران، کارشناسان و بازیگران صنایع مال، بانکی و پرداختی کشور درباره پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به گفت‌وگو نشسته است که در ادامه نگاهی داریم به چکیده این اظهارنظرها.
   
علی عبداللهی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ مزیت نمایشگاه تراکنش ایران این است که همه اجزای اکوسیستم توسعه بانکداری را کنار هم می‌آورد؛ هم حاکمیت، هم دولت و هم بخش خصوصی هم صاحبان فناوری‌های بزرگ و فناوری‌های کوچک و هم سرمایه‌گذاران، همه اینها را گردهم می‌آورد و در نتیجه آن گفتمان موردنیاز شکل می‌گیرد.
 
شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ؛ نمایشگاه تراکنش ایران یک رویکرد تحولی جدی را در پیش گرفته است که بتواند یک تصویرسازی مناسبی از آینده صنعت تراکنش ارائه دهد.
  
حمیدرضا احمدیان، مدیر کل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات می گوید:معتقدم که در چنین نمایشگاه و چنین فضاهایی تعامل خطوط اصلی خود را نشان می‌دهد و با نشست‌ها و گفتمان‌سازی‌هایی که در این نشست ایجاد می‌شود ما به یک رئوس راهبردی و همراهی و همکاری می‌رسیم که نیازمند آن هستیم ، این برنامه‌ای است که ما در نمایشگاه تراکنش ایران آن را تعقیب می‌کنیم و رئوس مطرح شده را به عنوان خروجی هم‌اندیشی و تعاملات بیان می‌کنیم.
  
سید مهدی حسینی، عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: اگر بتوانیم نقش بانکداری دیجیتال در تحقق اهداف اقتصاد هوشمند را در نمایشگاه تراکنش ایران به نحو شایسته‌ای برجسته کنیم خواهیم توانست اثربخشی این نمایشگاه را در فضای اقتصادی و بانکی کشور ارتقا و بهبود بخشیم.
 
 
علیرضا لک زایی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام بانک ملت عنوان کرد:نمایشگاه تراکنش ایران، فرصت بسیار مغتنمی است که طرف‌های ذینفع در صنعت پرداخت اعم از نظام بانکی و صنایع فناوری محور در کنار هم می‌توانند به تبادل نظر بپردازند.
 
فرهاد اینالوئی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین اظهار داشت: نمایشگاه تراکنش ایران به مرحله بلوغ خود رسیده است و در حد استانداردهای بین‌المللی اجرا می‌شود.
 
 علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان ملت گفت:به نظر‌ می‌رسد نمایشگاه تراکنش ایران امسال با تم خاصی در مبحث بانکداری دیجیتال و موضوعات مرتبط با آن قرار است فعالان و مدیران صنایع مالی، بانکی و پرداختی را گردهم آورد. با توجه به فضای امروز کشور بررسی این موضوعات مهم می‌تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد و مورد استفاده دست اندرکان این حوزه قرار بگیرد.
 
  
مسعود خرقانی معاون فناوری اطلاعات و امنیت مهندسی یاس ارغوانی عنوان کرد: نمایشگاه تراکنش ایران، فضایی برای ارائه نوآوری‌ها و ایده‌های صنعت بانکداری و پرداخت و فرصتی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان دست‌اندرکاران این سیستم است. 
  
فرامرز خالقی، رئیس هیئت مدیره پرداخت الکترونیک سداد گفت:سیل صاحب نظران در کمیته‌های علمی در سخنران‌ها و در سایر موارد مرتبط نشان می‌دهد که این نمایشگاه جایگاه خود را پیدا کرده است و این موضوع می‌تواند در مبحث B2G تاثیرگذار باشد به این معنا که ما می‌توانیم برای حکمرانان بستری برای گفتمان و مباحثه ایجاد کنیم.
 
«اصغر باباپور» مدیر امور بانکداری مدرن بانک ایران زمین اظهار داشت:نمایشگاه تراکنش ایران هر سال از جنبه‌های مختلف نسبت به سال پیش از آن ارتقا داشته و حرف جدیدی برای گفتن ارائه کرده است. نمایشگاه تراکنش ایران از نظر خدماتی که ارائه می‌دهد یکی از نمایشگاه‌های بسیار خوب و مورد توجه صنعت پرداخت است و همواره نیز با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.
 
 مهدی عباس‌نیا ، رئیس هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران زمین بیان کرد:توجه نمایشگاه تراکنش ایران به ترندها و ‌روش‌های به روز در زمینه تحول دیجیتال با در نظر داشتن شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه ایران و اینکه هر رویکردی به موضوع چه فرصت‌ها و تهدیدهایی برای کشور دارد و چه راهکارها و قوانینی می‌تواند در کاهش تهدیدها و افزایش فرصت‌ها موثر باشد، مفید خواهد بود.
 
مصطفی ثابتی، مدیر مرکز توسعه فناوری‌های مالی بانک انصارگفت: در صورتی که نمایشگاه‌های تخصصی بتوانند به درستی به کارکردهایی که برای آنها تعریف شده است عمل کنند می‌توانند مفید باشد.
 
عباس حیدرنوری، مدیر مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد:تاثیر خوب نشست‌های جانبی در نمایشگاه تراکنش ایران بر به روز شدن و انتقال دانش میان فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری.
 
 
علیرضا بزرگمهری نایب‌رئیس هیأت‌مدیره شرکت پرشیا فاوا گسترش اشاره کرد:نمایشگاه تراکنش ایران، همواره نشان داده است که به نقاط لبه فناوری در صنعت بانکداری و پرداخت توجه ویژه دارد.
 
حامد میرشمسی مدیرعامل شرکت فن‌آوران پارس‌یارگفت:نمایشگاه تراکنش ایران، از ابتدای شکل‌گیری، نوعی وظیفه اجتماعی را بر عهده گرفته است که بستری را برای طرح حرف‌های ناگفته و موشکافی شرایط بازار ایجاد کند. این رویداد تلاش می‌کند از این طریق، تعادلی میان اضلاع ایجاد کند.
 
 «حسین قریب» مدیر عامل شرکت سیتکس بیان کرد: بزرگترین خاصیت برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران را هم‌افزایی می‌دانم، چرا که فرصتی ایجاد می شود که افراد مختلفی که خدمات متفاوتی را در حوزه تراکنش و موضوعات مالی و فین‌تکی ارائه می‌دهند در یک فرصت مشترک با یکدیگر به تبادل اطلاعات و دانش بپردازند.
 
 
علیرضا جلالی فراهانی، مدیر مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت گفت:برگزاری این نمایشگاه تخصصی در حوزه فناوری های مالی و بانکی رخدادی ارزشمند و تعیین کننده برای صنعت بانکداری و پرداخت به حساب می آید.
 

مصطفی امینی، فعال حوزه توسعه کسب و کارهای دیجیتال گفت:برگزاری نمایشگاهی مانند نمایشگاه تراکنش ایران می‌تواند فرصت خوبی برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی درباره چالش‌های صنعت بانکداری باشد که دغدغه بسیاری از بانک‌ها هم برای بقا و هم برای رشد است.
 
احمد سلمانی آرانی، مدیر آی تی بانک سپه گفت: با افتخار در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

محمد ربیع زاده، کارشناس صنعت بانکی بیان کرد:ITE 2019 اتفاق بسیار مبارک و خوبی است و انشالله صنعت بانکداری و بازار مالی به نحو مطلوبی از این نمایشگاه بهره مند شوند.

 
پیمان مولوی، دبیرکل انجمن اقتصاددانان ایران گفت: رویداد ITE ،نمایشگاهی برای پوشش مگاصنعت پرداخت در کشور.
 

علی وهابیان، مدیرعامل شرکت تلکام سافت گفت:نمایشگاه‌های تخصصی امکان بسیار خوبی را برای حضور و تعامل شرکت‌ها ایجاد می‌کند و باید زمینه آشنایی و هم افزایی بیشتر در اینگونه نمایشگاه‌ها دنبال شود.
  
آرمان صفایی، مدرس مرکز کارآفرین دانشگاه شریف؛این نمایشگاه کمااینکه به دنبال آن است که اکوسیستم فین‌تک و فناوری‌های مالی را توسعه دهد، تلاش می‌کند خود را نیز گام به گام همراه این توسعه پیش ببرد. از این جهت فکر میکنم حائز نکته بسیار مثبتی است.
  
علی زندوکیلی، فعال حوزه نوآوری؛نمایشگاه تراکنش ایران بستری را فراهم کرد که صاحبان کسب و کار با رگولاتورها و مشتریان خود و با بانک‌ها ارتباط برقرار کنند و مسائل خود را با آنها مطرح کنند.
 
محسن فلاح، فعال حوزه ICT؛مقابله با تحریم‌ها، توسعه کسب و کارهای دیجیتالی و اشتغال‌زایی، کمک به جذب نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها، تبدیل ایران به یکی از بازیگران اصلی فناوری‌های مالی و بانکی و کمک به رشد و توسعه فین تک ها و کسب و کارهای نوظهور، نوآورانه ودانش بنیان مالی و بانکی از جمله مزیت های برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران هستند.
 

فرشاد شبانکاره، بنیان گذار استارتاپ «صدتحلیل»؛ نمایشگاه تراکنش ایران از جمله نمایشگاه‌هایی است که اتمسفر خوبی دارد و استارتاپ ها همانطور که در کنار یکدیگر در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند، به خوبی می‌توانند شبکه‌سازی هم داشته باشند.
 
 
محمود رضاقلی، کارشناس حوزه پرداخت و مدیرعامل سابق PSPپاسارگاد؛ : نمایشگاه تراکنش ایران در ادوار گذشته عملکرد خوب و مناسبی را از خود به نمایش گذاشت؛ همچنین اطلاع دارم که قرار است مباحث جدیدی مانند رمزارزها، بانکداری دیجیتال و ادغام بانک ها نیز در نمایشگاه سال جاری مطرح و به بحث گذاشته شود.
  
مهدی واحدی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ فناوران سپید؛نمایشگاه موثری است چرا که همه بازیگران موثر حوزه مالی را گردهم جمع می‌کند و طراحی دقیقی دارد. ویژگی بعدی این نمایشگاه این است که می‌داند چه می‌خواهد و ایده‌های کلیدی بازارهای مالی در این نمایشگاه به بحث گذاشته و سپس جمع‌بندی و منتشر می‌شوند.
 
 
علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت مپفا؛ خلائی در کشور وجود که بر اثر آن ممکن است سازمان‌ها به صورت عادی با یکدیگر گفت‌وگو نکنند. برگزاری چنین رویدادی، فضایی را برای تعامل در اختیار بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت و اپراتورها قرار می‌دهد.
 
  
سینا قدس قائم مقام مدیرعامل گروه پیشگامان کارن
 
 نمایشگاه تراکنش ایران می‌توان، چراغ راهی برای این اکوسیستم در ماه‌های باقی‌مانده سال جاری و آغاز سال بعد باشد. رویداد ITE، قادر است مسیر فین‌تک ایران را مشخص و تعیین کند این اکوسیستم باید به کدام سمت حرکت کند. 
 
 
میثم زرگرپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه سیناتک؛نمایشگاه تراکنش ایران حرکت خوبی در اکوسیستم فین‌تک ایران است به ویژه آنکه ما در این اکوسیستم بسیار ضعیف و نحیف هستیم.

 
احسان جهانی، دبیر کل سازمان ملی کارآفرینی ایران؛با توجه به نقش موثری که نمایشگاه تراکنش ایران در توسعه و رشد این اکوسیستم چه در حوزه بانکداری الکترونیک و چه در حوزه فین تک ها و چه در حوزه های مختلف دیگر داشته است، می تواند عملکرد موثر و مفیدی را از خود برجای بگذارد.

 
قاسم نعمتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی؛نمایشگاه تراکنش ایران، با توجه به سابقه پربار خود، می‌تواند بازیگران مختلف اکوسیستم مالی کشور را از جمله در صنعت بیمه، گرد هم آورد و فرصت خوبی را برای تحقق این اهداف فراهم کند.
 
 
محمدرضا قبادی، مدیرعامل شتاب دهنده نوین تک؛نمایشگاه تراکنش ایران در فضای کسب و کاری ایران رویدادی  ارزشمند و موثر محسوب می‌شود، مخصوصا در لایه فین‌تک می‌تواند فرصت‌های بسیار مناسبی را ایجاد کند.

 
علی عمیدی، مدیرعامل استارتاپ تأمین مالی جمعی کارن کراد؛دورهم جمع شدن و گردهمایی شرکت‌های مختلف و در ادامه بحث و تبادل نظرهایی که در بستر نمایشگاه تراکنش می شود در مجموع بیانگر رو به جلو بودن اکوسیستم است.
 
مهشاد سبحانی، مدیرعامل استارتاپ ایده‌هاب؛از برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران استقبال می‌کنیم. ایجاد بستری متداوم برای آشنایی کسب و کارها با یکدیگر و همچنین استارتاپ ها با سرمایه‌گذاران و رهبران صنایع مختلف می تواند تاثیر قابل توجهی بر فعالیت استارتاپ ها در این اکوسیستم شود.
 

مسعود شکرانی، مدیرعامل گروه داده ورزی جویا؛نمایشگاه تراکنش ایران به این خاطر که به صورت تخصصی برگزار می‌شود و روی یک موضوع تخصصی کار می‌کند به نظر من نمایشگاه موفقی است.
 

علیرضا کریمی مدیرعامل مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک؛نمایشگاه تراکنش ایران علیرغم اینکه هر سال سعی کرده همگام با مسائل روزصنعت پرداخت کشور گام بردارد و در این مسیر حرکتهای خوبی هم انجام داده که به عنوان مثال می توان به حضور فعال و گسترده استارت آپ ها در این نمایشگاه اشاره کرد
 
 
رضا قاسمی، مشاور حقوقی دفتر حقوقی وکیل سایبری؛به دلیل آنکه کسب و کارهای مختلف یک حوزه در نمایشگاه گردهم می‌آیند فضا و بستر خوبی فراهم می‌شود که مشکلات مشترک آنها به بحث و گفت‌وگو و بررسی گذاشته شود و یک مطالبه جمعی در این باره و برای حل مشکلات شکل بگیرد.
 
زهرا بختیاری، مشاور مرکزفابا و فعال کارآفرینی؛نمایشگاه سالانه تراکنش فرصت مغتنمی است که صاحبنظران حوزه صنعت بانکداری و متولیان امر با بهره مندی از دانش و تجربیات متنوع و مختلف صاحبنظران به رفع این موانع و چالش ها پرداخته و تسهیل کسب و کار را در سال رونق تولید برنامه ریزی و بسترسازی نمایند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور