آخرین مطالب

یوفی چشم‌انداز صنعت نمایشگاهی را منتشر کرد اخبار نمایشگاه

یوفی چشم‌انداز صنعت نمایشگاهی را منتشر کرد

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: این اطلاعات و نتایج به روز در مورد توسعه و چشم‌انداز صنعت نمایشگاه در سراسر جهان و همچنین در 20 کشور خاص را نشان می‌دهد. بیست و سومین نظرسنجی که در ژوئیه سال 2019 توسط Global Barometer survey به پایان رسید، توسط 322 شرکت از 57 کشور پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه توسط انجمن جهانی نمایشگاه (UFI) منتشر شد. این اطلاعات و نتایج به روز در مورد توسعه و چشم‌انداز صنعت نمایشگاه در سراسر جهان و همچنین در 20 کشور خاص را نشان می‌دهد.

بیست و سومین نظرسنجی که در ژوئیه سال 2019 توسط Global Barometer survey به پایان رسید، توسط 322 شرکت از 57 کشور پاسخ داده شد. نتایج این نظرسنجی به تفضیل برای 20 منطقه جغرافیایی، شامل 16 کشور اصلی و بازارهای منطقه‌ای مشخص شده است.

نتایج این پژوهش در مجموع چشم‌انداز مالی مثبتی را نشان می‌دهد. با این وجود عناصر کند کننده‌ای در سطح رشد اقتصاد جهانی وجود دارند که در زمینه گردش مالی و سود در نیمه اول سال 2019 در مقایسه با سال 2018 نشان دهنده کاهش هستند.

به بیان دقیق تر، در حالی که بیشتر شرکت‌ها در همه مناطق - به جز خاورمیانه/ افریقا - انتظار دارند که گردش مالی ناخالص دو نیمه سال 2019 و نیمه اول سال 2020 افزایش یابد، به نظر می‌رسد نیمه اول سال 2019 در مقایسه با سال‌های اخیر از این نظر ضعیف تر بوده است.

با این وجود پیش‌بینی‌های نیمه دوم سال 2019 و نیمه اول سال 2020 عملکردی قوی تر در این دوره‌ها را نشان می‌دهند.

در هشت کشور و منطقه‌ای که در این زمان‌ها مورد بررسی قرار گرفتند و افزایش گردش مالی داشتند عبارتند از: استرالیا، برزیل، ایتالیا، ژاپن، افریقای جنوبی، تایلند، انگلیس و ایالات متحده. در نیمه دوم سال 2019 و نیمه اول سال 2020، این وضعیت در مورد هند، اندونزی، آلمان، ماکائو و روسیه نیز صدق می‌کند.

از نظر سود عملیاتی، 80 درصد شرکت‌ها سطح خوبی از عملکرد در سال 2018 حفظ کرده‌اند و حدود 40 تا 50 درصد آنها اعلام کردند نسبت به 2017، 10 درصد افزایش داشته‌اند.

بیشترین شرکت هایی که این افزایش را اعلام کرده‌اند در برزیل، آلمان، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و ایالات متحده قرار دارند. در 2019 تنها اروپاست که بیش از 10 درصد افزایش سود عملیاتی داشته است. در سایر مناطق تعداد شرکت هایی که این افزایش از سال 2018 به 2019 را گزارش می‌کنند کاهش می‌یابد.

کشورهایی که در سال 2018 این افزایش را اعلام کرده‌اند عبارت است از: روسیه (71٪)، انگلیس (55٪)، هند (53٪) و ایالات متحده (45٪). درباره مهم‌ترین مسائل مربوط به مشاغل در سال آینده شرکت‌ها می‌گویند درباره 4 مسئله نگران هستند:

- "وضعیت اقتصادی در بازار مبداء" (24٪ در بررسی کنونی، 1٪ کاهش نسبت به 6 ماه قبل)،

- "رقابت در داخل صنعت" (19٪، بدون تغییر)،

- "تحولات جهانی اقتصادی" (19٪، 1٪ کاهش)،

- "چالش‌های داخلی" (16٪، 1٪ افزایش).

در نهایت، نتایج تحقیق Global Barometer survey نشان می‌دهد که بیشتر شرکت‌ها به فرآیند تسریع دیجیتالی شدن در صنعت نمایشگاه واکنش نشان می‌دهند.

"شاخص پیاده‌سازی دیجیتال سازی" به سمت "دیجیتالی شدن کامل" در سطح جهان 27 است. چین، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، بریتانیا و ایالات متحده به که درحال‌حاضر در فرآیند تحول دیجیتال پیشرفته تر از سایر کشور‌ها هستند به عنوان بازارهای نمایشگاه معرفی شده‌اند.

تحقیق بعدی در ژوئن سال 2020 به عمل خواهد آمد.

Global Barometer survey از سال 2008 روند کاهش و افزایش صنعت نمایشگاه را اندازه گیری کرده است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور