آخرین مطالب

همه چیز درباره نمایشگاه نوشت‌افزار شهر آفتاب

موتور شهر آفتاب با این رویداد روشن می‌شود نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

موتور شهر آفتاب با این رویداد روشن می‌شود

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه شهر آفتاب مرداد امسال، میزبان هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی و اداری است. رویدادی که به گواه فعالان صنعت نمایشگاهی این عرصه، یکی از 3 رویداد پرمخاطب این مجموعه بوده و نقش مهمی در رونق صنعت تولید و توزیع نوشت‌افزار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت‌افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای، انتقال دانش و فناوری صنعت نوشت‌افزار، صادرات محصولات تولیدی ایران، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازارهای جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است. صمت به بهانه نزدیک شدن به ایام برگزاری این رویداد از کم و کیف و ابعاد دوره هفتم نمایشگاه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی و اداری گزارش می‌دهد. با صمت همراه باشید: 

حمایت ویژه از دانش‌بنیان‌ها در حوزه نوشت‌افزار
معاون نمایشگاه شهرآفتاب در ابتدا با اشاره به رویکرد برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار گفت: مدیران و مسئولان خرید سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، مدیرن مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های نوشت‌افزار، مدیران فرهنگی کشور، استادان دانشگاه، دانشجویان هنر، طراحی صنعتی و معماری، عمده‌فروش‌ها، واسطه‌های فروش، شرکت‌های تبلیغاتی و مراکز چاپ و بسته‌بندی از جمله مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود. کامبیز معتمدوزیری درباره طیف غرفه‌داران نیز افزود: شاخه‌های مرتبط به صنعت نوشت‌افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری بایگانی، بازی‌های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله و چمدان و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان مشارکت‌کنندگان در این رویداد حضور دارند. این مقام ارشد نمایشگاهی درباره اهمیت از سرگیری برگزاری رویدادهای نمایشگاهی گفت: متأسفانه در چند ماه گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاهی برگزار نشد اما اقدامات خوبی برای تدوین پروتکل‌های کرونایی تدوین شده است. او افزود: این پروتکل‌ها مورد تایید مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفته و همچنین تلاش کردیم برنامه‌ای هم برای حمایت از مجریان نمایشگاهی داشته باشیم.

معتمدوزیری همچنین درباره چرایی عدم‌انتقال کامل نمایشگاه‌ها به محل شهرآفتاب گفت: این موضوعی است که سال‌هاست درباره آن صحبت می‌شود. به‌طور قطع، فضای استاندارد شهرآفتاب باید به‌درستی مورد استفاده قرار بگیرد. اقداماتی در این زمینه انجام‌شده، اما از آنجا که زوایای گوناگونی دارد، هنوز به آن نقطه نهایی و سرانجامی که مدنظر داریم، نرسیده است. او ادامه داد: علت آن هم در یکی دو جمله خلاصه نمی‌شود اما آنچه مسلم است این است که باوجود مقاومت‌های موجود، اما آینده نمایشگاه در شهر تهران در شهر آفتاب خلاصه خواهد شد. مصوبات شورای شهر و وزارت کشور و سایر نهاد‌ها حکایت از این دارد که باید این اتفاق بیفتد، اما شاید با کندی رخ دهد. معتمدوزیری گفت: البته حتما باید در شهرآفتاب اقدامات زیربنایی بیشتری اندیشیده و امکانات بهتری در آنجا فراهم شود. او درباره حمایت از مجریان نمایشگاهی هم گفت: اگر مجری برگزاری نمایشگاهی علاقه‌مند باشد که نمایشگاهش را در شهرآفتاب برگزار کند، از آن حالت اجاره‌ای مرسوم خارج می‌شویم. معاون نمایشگاه شهرآفتاب افزود: در این مدل اخیر گفتیم حاضریم در برگزاری نمایشگاه شریک شویم و به این ترتیب، هزینه‌ها برای مجری کاهش پیدا می‌کند و آن هدف ما که حمایت از برگزاری نمایشگاه و حمایت از مجریان است، محقق می‌شود.

برخی شرکت‌ها انصراف دادند
نمایشگاه نوشت‌افزار قرار است به همت شهرداری تهران و نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود. 
مجید اکبری، مجری هفتمین نمایشگاه گفت: از سال گذشته تا امروز تمام تمهیدات اندیشیده شده تا امنیت خاطری از باب عدم ابتلا به کرونا ایجاد شود. او ادامه داد: سال گذشته در دی ماه ظرفیت نمایشگاه تکمیل شد، اما به‌دلیل کرونا برخی داوطلبان حضور در نمایشگاه از حضورشان انصراف دادند. مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار همچنین گفت: سال گذشته بیش از 3 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند. امسال با توجه به شرایط خاص کشور و درگیر شدن همه اصناف با بیماری کرونا به احتمال زیاد وضعیت بازدیدها بسیار کمتر از سال قبل خواهد بود، اما در هر صورت ما سعی می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دیدارهای مفید این عرصه از نظر عقد قراردادهای تجاری کمک کنیم. فرزانیان، رئیس اتحادیه صنف نوشت‌افزار هم تصریح کرد: نمایشگاه نوشت‌افزار 6 دوره تا امروز برگزار شده و هدفش ایجاد فضای آشنایی میان تولیدکنندگان، تجار و مصرف‌کنندگان است. او ادامه داد: امسال سال جهش تولید است و ما تلاش داریم نشان دهیم که تولید ادامه دارد و کرونا باعث نشده در تولید خدشه‌ای ایجاد 
شود. رئیس اتحادیه صنف نوشت‌افزار گفت: تجار و تولیدکنندگان باید در مراوده با یکدیگر دانش خود را بالا ببرند و تلاش می‌کنیم مصرف‌کنندگان به بهترین تولید‌کنندگان دسترسی داشته باشند.

نوشت‌افزار ایرانی با استانداردهای اروپایی
به‌گفته بسیاری از کارشناسان، برخی نوشت‌افزارهای ایرانی جزو بهترین برندهای جهانی هستند. برخوردار، دبیر انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار گفت: اهمیت نمایشگاه آن هم نمایشگاه تخصصی نوشت‌افزار آنقدر مهم بوده که اگرچه یک ماه تأخیر در اجرای آن داشتیم، اما آماده برگزاری است. دبیر انجمن تولید‌کنندگان نوشت‌افزار ادامه داد: امروز شرایط تحریم باعث شده واردات برخی اقلام دچار مشکل شود، اما همین امر کمک خواهد کرد تا تولید‌کنندگان فرصت بهتری برای عرضه تولیدات خود داشته باشند. او افزود: امروز بیش از 70 درصد محصولات ارائه‌شده تولید داخل است و امروز در صنف تولیدکنندگان نوشت‌افزار می‌توانیم بگویم در بسیاری از اقلام خودکفا شده‌ایم. برخوردار گفت: مداد دفترچه خودکار خمیربازی اقلامی است که نه‌تنها استاندارد ایران را دارد، حتی استانداردهای اروپایی را هم کسب کرده‌اند و به خودکفایی رسیده‌ایم. غضنفری کارشناس حوزه نوشت‌افزار هم گفت: برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب ابتدا برخی واکنش‌های منفی را به همراه داشت اما بعد از یک دوره برگزاری متوجه شدیم که جمعیت حاضر در شهر آفتاب مشتریان واقعی هستند. او ادامه داد: وقتی فردی به خود زحمت می‌دهد تا نمایشگاه شهر آفتاب مسیر را پیموده و به نمایشگاه بیاید یعنی خریدار بوده و دیگر مشاهده‌کننده صرف نیست. این کارشناس حوزه نوشت‌افزار تصریح کرد: یکی از مشکلات ما قانون‌هایی است که به یکباره تصویب می‌شود. البته این مشکل فقط مختص وارد‌کنندگان نیست، بلکه تولید‌کنندگان هم مشکلاتی دارند. غضنفری گفت: امروز نوک خودکار و جوهر آن، مغز مداد رنگی‌ و‌ چوب آن وارداتی است و اینها باعث می‌شود مسیر خودکفایی به‌طور کامل محقق نشود. او ادامه داد: کالایی که قرار است در مهر و آبان مصرف شود باید در تیر و مرداد توزیع و این یعنی کالا باید در فروردین و اردیبهشت تولید شود و باز هم یعنی اینکه باید آبان و آذر مواد اولیه‌اش وارد شده باشد، در حالی که این کارها به‌خوبی انجام نشده است.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور