آخرین مطالب

معرفی بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی اخبار شرکت نمایشگاههای بین المللی

معرفی بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: می‌دانیم که مواد غذایی از جمله نیازهای اساسی روزانه مردم است که باید تامین بشود و بدست متقاضیان برسد. سیستم پخش مواد غذایی به دو صورت وجود دارد. یکی سیستم کلاسیک است که معمولا تولید کننده محصول خود را به یک یا چند عمده فروش مواد غذایی میدهد و آنها کار پخش مواد غذایی را انجام میدهند.یعنی محصول را در سطح شهر و بین خورده فروشان پخش میکنند.  سیستم بعدی که کمی جدیدتر و می‌توان گفت کارایی بیشتری دارد سیستم پخش مواد غذایی به شکل مویرگی است. این سیستم بدین شکل عمل میکند که مستقیم محصول را به دست مشتری میرساند و واسطه ای در کار نیست. در ادامه شما را با بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی در ایران آشنا میکنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،قیمت تمام شده برای مشتری در پخش مویرگی بسیار کمتر تمام میشود. هر کدام از روش ها مزایا و معایب خود را دارد. سیستم مویرگی بخش بندی در بازار را در نظر نمیگیرد و در همه سطوح خود را به دست مشتری میرساند. ولی باید گفت که پخش مواد غذایی به شیوه مویرگی ساز و کار ویژه خود را می‌طلبد و باید ساختار یافته باشد.

سعی میکنیم در این نوشته شما را با چند شرکت که در امر پخش مواد غذایی فعال هستند آشنا کنیم.
گروه نرم افزاری کارآمد سیستم در سال 1386 با هدف تولید و توسعه نرم افزار های پخش مویرگی (سرد و گرم) شروع به کار کرده است و با گذشت کمترین زمان از آغاز فعالیت خود یکی از بروزترین شرکت ها در زمینه تولید نرم افزار در صنعت پخش مویرگی میباشد . این شرکت را میتوان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی در ایران نام برد.

 

این مجموعه تا کنون با حمایت از اندیشه های خلاق و توانمند در عرصه صنعت پخش مویرگی نرم افزار های بسیاری را در جامع مخاطبین معرفی کرده است و امید دارد در سال های آتی نیز به رسالت خود در قبال صنعت پخش ایران همچنان وفادار باقی بماند.

گروه نرم افزاری کارآمد سیستم در آخرین دست آورد خود توانسته است بعد از سالیان متوالی با تلاشی خستگی ناپذیر ، نرم افزار جدید پخش مویرگی کارآمد سیستم با رویکرد ERP مبتنی بر هوش تجاری (BI) با کاربری آسان و با هدف هدایت و حمایت از شرکت های توزیع و پخش مویرگی را رو نمایی کند .

 

شرکت تولید، توزیع و صادرات شیرین گستر
 

شرکت تولید، توزیع و صادرات شیرین گستر با مدیریت آقای محمدرضا راستگو در سال 1388 کار خود را در صنعت تولید انواع شیرینی خشک و خانگی با برند شیندند در عرصه مارکتینگ و صادرات و بدون برند (FREE NAME) در صنف قنادی آغاز کرد.این مجموعه تولیدی با کادری مجرب و با تجربه در شهرستان سبزوار مشغول به فعالیت می‌باشد.

ویترین محصولات شامل انواع شیرینی های باقلوا، کره‌ای، آلمانی، عسلی، نخودچی، بهشتی، خانگی، فانتزی، کلاسیک، آجیلی، کادویی و … می‌باشد.
با عنایت پروردگار و تلاش دلسوزانه پرسنل محترم شیندند توانستیم در طی چند سال گذشته در زمینه داخلی و بخصوص صادرات در بازارهای خارجی قدم‌های بسزایی برداشته و شیرینی ایرانی را به عنوان سوغات اصلی و همه ایران در بازارهای خارج مطرح نماییم.

همت و همدلی کارکنان تلاشگر این واحد با مدیریت علاقه‌مند و خدمتگزار، موجب شد با وجود حضور صنایع صاحب نام و باسابقه بتواند سهم مناسبی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر با لطف خدای بزرگ، در سایه کوشش‌های پیگیر همکاران و تشویق و حمایت خریداران گرامی، جایگاه مناسبی را یافته و همواره در صدد است با عرضه فراورده‌هایی با تنوع بیشتر و کیفیت بهتر در جهت جلب رضایت عموم به ویژه مصرف کنندگان ارجمند گام بردارد. این شرکت میخواهد در آینده خود را به عنوان بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی در ایران مطرح کند.

این واحد تولیدی موفق به اخذ کلیه پروانه های قانونی مورد نیاز گدیده است و در این واحد تولیدی از خرید مواد اولیه تا لحظه خروج محصول کلیه مسائل بهداشت و سلامت با نظارت آزمایشگاه کنترل کیفی صورت می‌گیرد.

شرکت پیشگامان پخش صدیق
 

شرکت پیشگامان پخش صدیق در سال 1377 با تکیه بر بیش از سی سال تجربه موثر مدیران خود تاسیس گردید و ماموریت آن ایجاد ناوگان پخش مویرگی در سطح تهران با هدف پخش محصولات غذایی تعریف شد. در آن زمان بهترین برندهای تولیدی موجود در سبد کالایی شرکت قرار گرفت.

با توجه به تجربه کسب شده در زمینه محصولات غذایی، از سال 1380 با اخذ نمایندگی از شرکت کریستین هانسن دانمارک که یکی از معتبرترین شرکت‌های دنیا در تولید مواد اولیه موثر در تولید محصولات لبنی است، بخش بازرگانی خارجی شرکت نیز فعال شد.

از سال 1384 با اخذ نمایندگی‌های دیگری در راستای تکمیل سبد کالای مواد اولیه و توسعه محصولات، مدل کسب و کار خود را از B2C به B2B تغییر داد و با گسترش امکانات و زیرساخت‌های توزیع خود فرایند توزیع محصولات تمام شده را خاتمه داده و تامین و توزیع مواد اولیه را ماموریت خود قرار داد. این شرکت به عنوان یکی از  بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی در ایران جایگاه ویژه ای دارد.

 

گستره فعالیت شرکت پیشگامان پخش صدیق:
این شرکت هر ساله با جمع آوری اطلاعات بازار و داده‌های خود عملکردش را به طور مستمر مورد ارزیابی قرار داده و با این روند، موفق به جلب اعتماد و رضایت مشتریان از یک سو و تامین کنندگان خارجی از سوی دیگر شده و به همین جهت امروزه این شرکت به یکی از اولین انتخاب‌های شرکت‌های مطرح خارجی بدل شده است.

در حال حاضر بیش از 1000 مشتری فعال تحت پوشش این شرکت در صنایع لبنی، نوشیدنی‌، شیرینی، شکلات و روغن می‌باشند. همچنین این شرکت با برخورداری از شرکت‌های اقماری خود صنایع گوشتی، اسنک، سس و صنایع آرایشی-بهداشتی را نیز پوشش می‌دهد.

با تکیه بر دانش و سابقه فعالیت مدیران، شاخه دارویی این شرکت نیز فعال گردیده و در این راستا با اخذ نمایندگی شرکت اکوفارم اتریش، مکمل‌های دارویی نیز از شرکت مذکور وارد شده که این محصولات  توسط یکی از شرکت‌های اقماری شرکت پیشگامان پخش صدیق که توزیع کننده تخصصی دارو در سطح ایران می‌باشد (شرکت فراگیر پخش دماوند)، توزیع می‌گردد.

 

امکانات شرکت پیشگامان پخش صدیق
بیش از ده هزار متر مربع انبار مکانیزه و مجهز با استانداردهای جهانی، مورد تائید وزارت بهداشت و تامین کنندگان خارجی

امکان نگهداری کالاها بسته به شرایط تخصصی نگهداری یخچال، اتاق سرد و سردخانه‌های زیر صفر (18-)

فراهم نمودن زنجیره تامین مطمئن با رعایت اصول بهینه شرایط نگهداری و حمل

آزمایشگاه R & D

 

معرفی شرکت پخش عقاب
سیستم‌های سنتی توزیع، همواره هزینه‌های گزافی بر تولیدکنندگان تحمیل می‌کنند. شرکت پخش عقاب، به پشتوانه بیش از 70 سال تجربه شرکت حلوای عقاب و با نگرشی علمی به مقوله‌های فروش و توزیع در سال 1385 تأسیس گردید. این شرکت از بدو تأسیس، همواره سعی بر آن داشته تا کلیه فرآیندها و فعالیت‌های خود را با رویکردی کاملا علمی پیش ببرد تا بتواند به عنوان شرکتی پیشتاز و مدرن در عرصه ارائه خدمات پخش مواد غذایی در کشور گام بردارد.

شرکت پخش عقاب برای تحقق این مهم، با بهره گرفتن از سیستم‌های علمی فروش و پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت و پایش پیوسته همواره سعی در رفع نواقص و  بهبود روش‌های اجرایی خود داشته است. روند پیشرفت این شرکت در مدت زمان کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد، به گونه‌ای است که نیروی انسانی شاغل در آن از 28 نفر، به بیش از 750 نفر؛ و فضای اداری آن از 300 متر مربع در ساختمانی یک طبقه، به 1200 متر مربع در مجموعه هولدینگ عقاب ارتقاء یافته‌است و در حال حاضر، محصولات سبد پخش عقاب در انباری به وسعت 17،000 متر مربع انبارش و نگهداری می‌شود.

شرکت پخش عقاب به علت گسترش و تنوع فعالیت‌ها به مرور واحدهای خود را توسعه داده و امروز با داشتن 13 واحد ستادی و 10 واحد عملیاتی فروش تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و از این طریق موجبات رضایت همه‌جانبه آنان را فراهم آورد.

واحدهای ستادی شامل تحقیقات بازار، بازاریابی ، توزیع، فناوری اطلاعات، برنامه ریزی، کنترل کیفیت، اداری ، منابع انسانی، مالی، بازرگانی خارجی، سیستم و استراتژی، انبار و تامین می‌شود. این واحدها وظیفه انجام امور برنامه ریزی و اداری-مالی شرکت پخش عقاب را بر عهده دارند، اما نهایتا هدف همه آن‌ها ارتقا میزان فروش شرکت است.

  واحدهای فروش پخش عقاب در تهران
 

پخش مویرگی تهران در سه لاین مجزا (شوینده، بهداشتی-آرایشی،غذایی) وظیفه پوشش حداکثری بیش از 24،000 خرده فروشی شهر تهران و حومه را بر عهده دارد. فروش در این بخش ها به صورت جداگانه برعهده واحدهای فروش مویرگی تهران در زمینه مواد غذایی و واحد های فروش هنکل شوینده دربخش شوینده و هنکل آرایشی، در بخش بهداشتی-آرایشی است.
پخش بازارهای خاص که وظیفه تحت پوشش قرار دادن بخش های پنهان بازار چون رستوران‌ها، هتل‌ها، ارگان‌های دولتی و بسیاری دیگر از این دست را برعهده دارد در حال حاضر با 4400 نقطه فروش همکاری دارد. این بخش از فروش توسط واحد فروش بازارهای خاص مدیریت می‌شود.
پخش زنجیره‌ای‌ها و تعاونی‌ها که نگاهی آینده نگرانه به بخش فروشگاه‌های بزرگ دارد. پخش عقاب قدرت روز افزون این بخش از بازار را درک کرده و یک واحد ویژه تخصصی با نام زنجیره‌ای و تعاونی به آن اختصاص داده است که در حال حاضر با حدود 600 فروشگاه زنجیره ای و تعاونی در ارتباط است.
پخش عمده فروشی‌های تهران که با نگرشی عمیق به بازار سنتی سعی دارد این بخش از بازار را تحت پوشش قرار دهد. مسئولیت‌های این بخش برعهده واحد عمده خیام است.
واحدهای فروش پخش عقاب در  شهرستان
 

پخش مویرگی کرج در دو لاین مجزا (غذایی، بهداشتی-آرایشی) وظیفه پوشش کلیه نقاط فروش در شهر کرج و حومه را بر عهده دارد..
پخش مویرگی قم در دو لاین مجزا (غذایی، بهداشتی-آرایشی) وظیفه پوشش کلیه نقاط فروش در شهر قم وحومه را برعهده دارد.
پخش مواد غذایی شهرستان که با جذب و تامین نماینده‌های قدرتمند در سراسر ایران، سطح پوشش شرکت عقاب را به سراسر ایران گسترش می‌دهد. واحد تخصصی فروش شهرستان با داشتن نمایندگان در شهرهای مختلف ،این مسئولیت خطیر را بر عهده دارد.
شرکت پخش عقاب که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های پخش مواد غذایی کشور شناخته می‌شود موفقیت خود را مدیون پیروی و ساختار پذیری از برنامه‌های استراتژیک با محوریت مدیریت استراتژیک است. همین رویکرد و برنامه‌ریزی درست و تعهد به اجرای صحیح آن‌ها طی سالیان اخیر باعث رشد و توسعه پیوسته این شرکت گردیده‌است.

 

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی کیلا
شرکت پخش کیلا جنوب در سال 1376 فعالیت خود را در زمینه پخش مواد غذایی و بهداشتی، در کلیه کانال های فروش با تمرکز بیشتر بر خرده فروشی آغاز نموده است.
شرکت پخش کیلا جنوب با سابقه بیست ساله در صنعت پخش کشور، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پخش سراسری محصولات غذایی – بهداشتی توانسته است جایگاه ویژه ای در عرصه توزیع بدست آورد.
موسسان ﮔﺮوه، سرکارﺧﺎﻧﻢ ﺻﺪیقه ﮔﺮاﻣﯽ و جناب آﻗﺎی ﯾﺤﯿﯽ ﺷﻔﯿﻌﯽ، ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از30 سال تجربه در صنعت پخش، از ﭘﯿﺸﮕﺎﻣﺎن ﺗﻮزﯾﻊ اﯾﺮان و متخصصان ﺑﻨﺎم در ﺗﻮزﯾﻊ، ﻓﺮوش، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ توزیع ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور