آخرین مطالب

نمایشگاه های برندینگ مصاحبه، گزارش و یادداشت

نمایشگاه های برندینگ

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: برند یا برندینگ امروزه یکی از راههای موفقیت برگزاری یک رویداد یا فروش کالا است و داشتن آن برای نمایشگاه ها با توجه به کارکردها و ماهیت کار یک ضرورت محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،
برند بیانگرهویت یک مجموع است و ارتباط مستقیم با اهداف سازمان برای بازاریابی، ارتباط با مشتریان و فروش محصول یا خدمات دارد. بازاریابی از مهمترین کارکردها و وظایف نمایشگاه ها است از این رو همه شاخص های رسیدن به بازارهای پایدار برای فروش محصولات باید مورد توجه قرار گیرد. بالا بردن کیفیت و ارائه محصولات با  کیفیت از جمله راه های رسیدن به بازار و فروش محصولات است در حالی که در این بازار، تبلیغ مناسب، به موقع و درست نباید فراموش شود. نمایشگاه های برندینگ با مشتریان ارتباط موثری دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به آنان ارائه کنند. خدمات برندینگ در واقع انتخاب نشان تجاری مناسب و بازاریابی برنامه ریزی شده است و خیلی از مشتریان نیز براساس همین برندینگ به خرید این کالاها و محصولات اقدام می کنند. برندینگ با برتری دادن به یک برند باعث ارتقای اعتبار و شهرت آن برند در نزد مشتریان می شود و همین ویژگی، ایجاد رقابت در بازار را فراهم می کند. به عبارتی این شهرت یک برند است که فروش بیشتر کالا و خدمات را با قیمت بیشتر فراهم می کند. برندسازی در واقع یک شیوه هوشمندانه و حرفه ای برای تجارت و تولید ثروت است و از طریق کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به رونق اقتصادی خود پرداخته اند. با اهمیتی که برند و برندینگ در بازاریابی، رقابت، تجارت و فروش محصولات دارد روی آوری نمایشگاه های داخلی برای کسب آن یک ضرورت محسوب می شود. برند و برندینگ می تواند هر چه بیشتر محصولات و تولیدات داخلی را در جهان و بازارهای بین المللی به جایگاه شایسته نزدیک کند از این رو نمایشگاه های داخلی برای رونق بیشتر باید به سمت کسب این برند حرکت کنند تا در بازاربین المللی باقی بمانند. برندینگ در واقع با بازاریابی و فروش، به رونق کسب و کارها و فعالان بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی کمک می کند بنابراین حرکت نمایشگاه ها به این سمت با منافع و سرمایه های پایداری همراه خواهد بود.
در برند و برندینگ باید به موضوعات تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی و خدمات مشتری توجه کرد. ایجاد نمایشگاه های برندینگ در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی که در زیر بخش‌های مربوطه دارای مزیت‌های رقابتی و نسبی هستند از ضروریات جامعه است و به همیل دلیل برای بازاریابی و دسترسی به بازارهای جدید بین المللی جهت فروش کالاها و محصولات، ایجاد نمایشگاه های برندینگ از نیازهای این بخش است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور